Telefonisch Incasseren

Telefonisch Incasseren

Telefonisch Incasseren

Inleiding
Deze opleiding helpt dat uw gesprekken het gewenste resultaat opleveren, ongeacht de houding van uw debiteur.

Meer info

De opleiding
De opleiding is gericht op een effectief een daadkrachtig incassogesprek. Niet alleen in een incassofase maar ook gedurende de herinneringfase. 

Het commerciële belang wordt niet uit het oog verloren maar het rendement staat voorop. Bij een juiste uitvoering van een incassogesprek is ook het resultaat op de lange termijn verzekerd en wordt uw cash flow structureel verbeterd. 

De training is sterk praktijkgericht. Naast veel praktijkvoorbeelden wordt de theorie direct vertaald met behulp van videofragmenten. De scenario´s zijn zoveel mogelijk geschreven op basis van uw dagelijkse praktijk. 

De onderwerpen 
- Communiceren, vragen en luisteren 
- De structuur van het incassogesprek 
- Het gebruik van de verschillende vraagtechnieken 
- Inspelen op tegenwerpingen 
- Onderhandelen en als winnaar naar voren komen 

U mist de smoezen Top 10? Dat klopt! Wij streven naar een gesprek waarbij uw debiteuren alle redenen om niet tot betaling over te gaan wordt ontnomen. 

Wij vinden een aansluiting bij uw dagelijkse werkzaamheden van groot belang. Vandaar dat wij u vooraf vragen welke van de genoemde onderwerpen uw speciale interesse hebben en welk onderwerp u wellicht mist. Tijdens de training gaan wij hier dan dieper op in. 

De doelstelling
Na afloop van de training kunt u zelfverzekerd het gesprek met uw debiteuren aangaan en zult daarbij niet meer verrast worden.